Telefoniczna usługa na hasło
Usługa, świadczona za pośrednictwem telefonicznego kontaktu z pracownikami placówki Banku.
Telefoniczna usługa na hasło umożliwia uzyskanie informacji o saldzie rachunku, dostępnych środkach, odsetkach i obrotach na wszystkich rachunkach posiadanych w Banku.
Serdecznie zapraszamy Klientów do składania w placówkach Banku pisemnych dyspozycji dotyczących korzystania z Telefonicznej usługi na hasło - koszt usługi 10 zł. miesięcznie.
Bank informuje:
- Posiadacz rachunku zobowiązany jest do skutecznego chronienia hasła i nieujawniania go osobom trzecim.
- W przypadku ujawnienia hasła, Posiadacz rachunku powinien niezwłocznie przekazać do Banku pisemną dyspozycję zmiany hasła lub zablokowania Telefonicznej usługi na hasło.
- Bank nie ponosi odpowiedzialności za skutki wynikłe z telefonicznego uzyskiwania przez osobę postronną informacji o rachunkach, spowodowane udostępnieniem przez Posiadacza rachunku hasła osobom trzecim lub niedostateczną ochroną hasła.
- Bank odmawia udzielenia informacji, jeżeli podane przez Posiadacza rachunku dane są niezgodne z zapisami Dyspozycji.
Dokumenty:
Dyspozycja telefonicznej usługi na hasło
Taryfa opłat i prowizji bankowych
O obrotach i saldzie/ stanie swoich rachunków mogą Państwo dowiedzieć się telefonicznie w godzinach pracy Banku. Oszczędzacie w ten sposób Swój czas.
Infolinia Banku Spółdzielczego w Gogolinie
Możliwośc bezpośredniego połączenia z wybraną placówką Banku: 77 550 77 66,
lub
Oddział Banku w Gogolinie:
Oddział Banku w Prószkowie:
Oddział Banku w Strzeleczkach:
Oddział Banku w Zdzieszowicach:
Filia w Krapkowicach:
Zapraszamy