A A A
Strona główna Oferta Oferta banku Bezpieczeństwo

Bezpieczeństwo

 

 

Jeżeli zauważysz nietypowy wygląd strony do logowania, poinformuj bank o takiej sytuacji.

Zawsze weryfikuj czy numer rachunku (NRB) podpisywanego i przekazywanego do realizacji przelewu jest prawidłowy!

Pamiętaj, żaden bank nigdy nie wysyła do swoich klientów pytań dotyczących haseł lub innych poufnych danych ani próśb o ich aktualizację.

Bank nie prosi o podanie PIN-u do karty podczas logowania.

 

PRZYPOMINAMY O ZASADACH BEZPIECZNEGO KORZYSTANIA Z BANKOWOŚCI ELEKTRONICZNEJ

    • Zabezpiecz komputer aktualnym oprogramowaniem antywirusowym oraz zaporą (firewall)
    • Regularnie aktualizuj system operacyjny, wersję przeglądarki oraz oprogramowanie na stacji roboczej korzystającej z bankowości elektronicznej
    • Nie otwieraj strony bankowości elektronicznej poprzez link z e-maila i nie instaluj oprogramowania z niezaufanego źródła. Przestępcy w ten sposób mogą próbować przejąć kontrolę nad Twoim urządzeniem (komputer, tablet, smartfon)
    • Sprawdź czy w pasku przeglądarki znajduje się symbol "zatrzaśniętej kłódki", który gwarantuje szyfrowanie sesji. W zależności od przeglądarki, ikona kłódki może się pojawić w pasku adresu lub w pasku stanu w dolnej części ekranu
    • Zweryfikuj czy certyfikat strony wystawiony jest dla Asseco Poland S.A. przez firmę DigiCert Inc (kliknięcie na "zatrzaśniętą kłódkę" w pasku przeglądarki)
    • Po zakończeniu pracy w bankowości elektronicznej wyloguj się używając przeznaczonej do tego opcji w aplikacji, gwarantuje to poprawne zamknięcie sesji przez użytkownika
    • Chroń dane dostępowe do bankowości elektronicznej
      - Nigdy nie udostępniaj osobom trzecim identyfikatora ani hasła dostępu.
      - Nie zapisuj nigdzie haseł służących do logowania i pamiętaj o ich regularnej zmianie.
      - Sprawdzaj datę ostatniego poprawnego oraz niepoprawnego logowania do systemu.
    • Nie loguj się i nie dokonuj płatności w punktach bezpłatnego publicznego dostępu do Internetu - w tzw. hot-spotach
    • Sprawdź poprawność numeru NRB przed i po podpisie przelewu
    • Zwróć szczególną uwagę na poprawność numeru NRB po wklejeniu go ze schowka systemu. Najlepiej zrezygnuj z kopiowania NRB
    • Aby zminimalizować możliwość ataku upewnij się, że baza wirusów programu antywirusowego jest aktualna i zainstaluj dwustronny firewall na komputerze
    • Karta mikroprocesorowa używana do podpisu zleceń musi zostać usunięta z czytnika po zakończeniu procesu autoryzacji i odpowiednio zabezpieczona

Szczegółowe informacje o zagrożeniach można sprawdzić na stronie Związku Banków Polskich: http://zbp.pl/dla-konsumentow/bezpieczny-bank/aktualnosci

W przypadku dodatkowych pytań lub wątpliwości skontaktuj się z Bankiem.

 

 
 

Bank Spółdzielczy w Gogolinie

MENU: Strona Główna Historia Banku O banku Nasze placówki Kontakt

ZASTRZEŻENIE PRAWNE

 

projektowanie stron www iPolska.com.pl

Bank Spółdzielczy GOGOLIN
ul. Strzelecka 13, 47-320 Gogolin

tel. (77) 466 64 04, 466 63 87
fax. (77) 466 63 87