Dane kontaktowe dla Klientów Western Union:
- W Polsce – 800 207 606
- Poza Polska – +32 (0) 2-639 7112
Na Infolinii Western Union Klienci mogą uzyskać informacje i złożyć wyjaśnienia w zakresie przekazów zablokowanych lub wycofanych z realizacji.
Osobą uprawnioną do złożenia reklamacji jest Nadawca przekazu.
Reklamacje przyjmowane są w formie pisemnej.Do reklamacji Nadawca zobowiązany jest dołączyć wydruk „Wpłata – kopia dla Klienta”.
W przypadku reklamacji dotyczącej wypłaty przekazu osobie nieuprawnionej Klient-Nadawca musi dodatkowo wypełnić „Dodatkowy formularz reklamacyjny”.
Reklamacja musi zawierać:
- opis sprawy i ewentualne roszczenia wobec firmy Western Union, aktualny adres, telefon kontaktowy i podpis Nadawcy,
- adnotację Agenta o potwierdzeniu tożsamości Nadawcy i podpis uprawnionego Agenta przyjmującego reklamację.
Western Union rozpatruje reklamacje w terminach zgodnych z obowiązującymi przepisami prawa i odpowiada na reklamacje bezpośrednio do klienta lub do placówki Agenta, w zależności od ustaleń z Agentem.
Dokumenty: