PLATFORMA PUBLIKATOR do elektronicznego publikowania dokumentów.

Bank Spółdzielczy w Gogolinie udostępnił Platformę Publikator, elektroniczny system publikacji dokumentów. Umożliwia on szybką dystrybucję informacji, weryfikację autentyczności i zapewnia niezmienność dokumentów. Logowanie jest wymagane przy pierwszym uruchomieniu aplikacji.

Pierwsze logowanie

Aby zalogować się po raz pierwszy, prosimy wybrać przycisk “Pierwsze logowanie” na dole ekranu. Jest to krok dla Klientów, którzy jeszcze nie mają ustawionego hasła do systemu.

Pierwsze logowanie wymaga następujących czynności:

  • Wprowadź swój numer PESEL.
  • Następnie wypełnić CAPTCHA zabezpieczającego przed automatycznymi próbami logowania.
  • Zatwierdź przyciskiem Wyślij kod.
  • Na podany numer telefonu otrzymasz SMS-em kod, który należy wprowadzić w kolejnym oknie aplikacji i zatwierdzić przyciskiem Zaloguj.
  • Wprowadzenie poprawnego kodu zabezpieczającego wywoła ekran definiowania Loginu oraz Hasła do konta.
  • Należy postępować zgodnie z poleceniami na ekranie. Nadany Login oraz Hasło należy zapamiętać lub zapisać i przechowywać w bezpiecznym miejscu.
  • Wprowadzone dane należy następnie zatwierdzić przyciskiem Aktywuj dostęp.
  • Ostatnim krokiem w procesie pierwszego logowania jest ustalenie kanału powiadomień w Platformie Publikator. Jest to kanał, którym Klient będzie otrzymywał powiadomienia o nowych dokumentach w Platformie Publikator (do wyboru SMS, e-mail lub SMS i e-mail jednocześnie). Wprowadzone dane należy zatwierdzić przyciskiem Zapisz zmiany.

Po poprawnym przeprowadzeniu procesu pierwszego logowania, kolejne logowania do Platformy Publikator będą się odbywać za pomocą nadanego już loginu oraz hasła użytkownika.

Przewiń na górę