Usługa potwierdzania tożsamości MojeID

Od teraz:

prościej rejestrujesz się i logujesz u dostawców usług,
masz poczucie bezpieczeństwa i kontroli nad przekazywaniem danych dzięki sprawdzonemu standardowi ,
korzystasz z większej liczby usług online lub masz dostęp do paneli uzupełniających usługi tradycyjne,
w szybki i bezpieczny sposób, wraz z przekazaniem wiarygodnych danych go opisujących (np.: imię, nazwisko, PESEL, data urodzenia) potwierdzasz własną tożsamość w Internecie: np. na potrzeby zawarcia umowy lub pierwszego logowania.


MojeID daje możliwość:

potwierdzenia tożsamości w usługach publicznych i komercyjnych,
podpisywania dokumentów elektronicznych za pomocą Podpisu Zaufanego. Dokumenty podpisane w ten sposób traktowane są przy czynnościach prawnych, przed organami administracji publicznej, tak jakby były podpisane odręcznie.


MojeID – zastosowanie:

  1. Usługi publiczne:
    • składanie wniosków do urzędów (np. wniosek o dowód osobisty, paszport, wyrejestrowanie samochodu),
    • dostęp do danych (np. dane o ubezpieczeniach społecznych, informacja o punktach karnych).
  2. e-Commerce:
    • potwierdzanie wieku klienta,
    • dostarczanie danych niezbędnych do dostawy.
  3. Energetyka:
    • rejestracja wniosku/ formularza,
    • przedłużenie umowy,
    • dostęp do portalu klienta.
  4. Medycyna:
    • rejestracja/ autoryzacja dostępu do usług i produktów medycznych,
    • zakup leków przez Internet.
  5. Media:
    • potwierdzanie dostępu do treści ograniczonych wiekowo,
    • opłacanie abonamentu.
  6. Ubezpieczenia:
    • sprzedaż polisy przez Internet

Czym jest mojeID?

MojeID:

  • służy do zdalnego potwierdzania tożsamości. Pozwala na bezpieczną weryfikację Twoich danych za pomocą bankowości elektronicznej,
  • umożliwia wygodne korzystanie z komercyjnych oraz publicznych usług dostępnych online,
  • jest rozwiązaniem, które bardzo łatwo ułatwia życie oszczędzając Twój czas oraz likwiduje niedogodności związane z załatwianiem urzędowych formalności.

Skorzystanie z mojeID pozwala na wygodne założenie Profilu Zaufanego, który jest metodą potwierdzania tożsamości w systemach elektronicznej administracji i praktycznym zastępcą własnoręcznego podpisu składanego na papierze – bez wychodzenia z domu.

Daje możliwość korzystania z wielu e-usług, w tym także spraw urzędowych, przez Internet, co jest nie tylko wygodne, ale i bezpieczne – bez konieczności wychodzenia z domu, w trakcie choroby lub innej sytuacji uniemożliwiającej dotarcie do urzędu.


Przewiń na górę
Skip to content